2011. augusztus 8., hétfő

17.-18. hét

Ma indulok neki a 18. hétnek. Mindjárt a felénél járok, te jó ég! Egyébként mindent elmond a türelmetlenségemről az a tény, hogy mindig a következő hétről olvasok a neten, azaz ma reggel már a 19. hétbe néztem bele - hogy fejlődik a babám, mi lesz, hogy lesz.

Múlt hét kedden voltam vérvételen. AFP + Hepatitis B + cukor + koleszterin + vércsoport + kitudjamiminden

A cukrot és a koleszterint én kértem, mert egyrészt mióta babát várok, még egyszer sem nézték a vérképemet, másrészt nagyon tartok attól, hogy nehogy terhességi diabéteszem legyen. (Persze valószínűleg - és remélhetőleg - ez is csak egy para a sok közül, ugyanis még a távolabbi családtagok között sincs cukorbeteg, ami igen ritka a jelenlegi egészségügyi helyzetben.)
A koleszterinem pedig már régebben is magasabb volt picit, ami valószínűleg annak köszönhető, hogy míg fehér kenyeret kb. 10 éve nem eszem és a köreteket sem nagyon, addig sült szalonna, hurka, kolbász, mindenféle sült húsok jöhetnek, az édességekről nem is beszélve - bár mióta babát várok, kb a negyedét eszem mindezeknek, mint azelőtt. Egyszerűen nem kívánom.
A cukrom rendben van, az alsó határértéken. A koleszterinem viszont magas, 5,2 a felső határérték, ehelyett 7.
Ja, egyébként 5, azaz ÖT kémcső vért vettek le tőlem. Azt hittem, meghalok, de nem:-)
A hölgy, aki levette megnyugtatott, hogy a végére majd hozzászokok. Köszi!!

Megpróbálok föltenni egy fotót a jelenlegi pocakméretemről, remélhetőleg sikerül :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése