2011. augusztus 18., csütörtök

Nnna, túl vagyok a 18 hetes genetikai ultrahangon. A várakozásaimmal ellentétben 2 perc volt az egész. Mármint a vizsgálat. A várakozás több, mint egy óra, pedig időpontra mentem.
Arra számítottam, hogy részletezni fogja a dokibácsi, hogy hol a veséje, mája, szíve, stb., stb., ezzel szemben egy szót sem szólt, csak diktált néhány adatot az asszisztensnek, és kész. Persze azért nem hagyott nyugodni a buzgóság, és rákérdeztem, hogy még mindig kisfiú-e? És mondta, hogy úgy néz ki, még sokáig az is lesz.
Az AFP is jó lett, 1,64 MoM.
Zalán adatai jelenleg (legalábbis tegnap ezek voltak, nem hiszem, hogy azóta sokat nőtt volna...)
BPD: 45 mm, FL: 30 mm, HL 30mm, Lepény elhelyezkedése: hátsó falon, magzatvíz kp. mennyiségű.

Tegnap kétszer voltam uh-n, mivel délelőtt a kórházban genetikai ultrahangon, délután pedig a nőgyógyászomnál a szokásos havi bemutatkozáson. Kaptam is 5 db fotót a kis cukiról, és most fért rá utoljára egy képre a gyerek. Hát, nem is lehet törpike, mivel én 175 cm vagyok, a párocskám 185 cm körül van.
Most már határozottan érzem a mozgását, főleg nyugalmi helyzetben, illetve miután eszek.
Míg tegnap vártam a genetikai uh-ra, összeismerkedtem egyik sorstársammal, csak ő 3 héttel fiatalabb babás, de sokkal-sokkal nagyobb hasa van. Bár azért ezt - ahogy meg is beszéltük ott - a súlyfelesleg okozza nála elsősorban. Hát, nem tudom nekem mekkora lesz, de már nagyon várom a januárt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése