2011. július 30., szombat

szülinap

Ez a szülinap más, mint a többi. Egyrészt soha nem voltam még 28 éves, de ami inkább különleges, hogy soha nem volt még ezen a napon - meg úgy egyáltalán soha - egy új élet a szívem alatt. És amellett, hogy az elmúlt 16 hétben azt tapasztaltam, hogy maga a terhesség egy rendkívül kiszolgáltatott helyzet, tele kérdőjelekkel, kételyekkel, frusztrációval, azért tényleg ez a legszebb időszak egy nő életében.

Az utóbbi napokban rohamos növekedésnek indult a pocakom, és úgy tűnik 80 dkg-ot fel is szedtem, de ez talán megbocsátható a 16. hét legvégén. Már nagyon várom, hogy úgy igazán érezzem a mozgását, bár szerintem már éreztem, csak azért az még igen burkolt jelzés volt a kis csöppség részéről.

Kedden megyek AFP vizsgálatra, gondolom egy vödör vért le fognak venni tőlem, biztos elájulok majd. (Persze mindig ettől félek, de még soha nem történt meg szerencsére...)

4 megjegyzés:

  1. Boldog születésnapot :) egy olvasód Andi

    VálaszTörlés
  2. Boldog szülinapot! Mi is ünneplünk... :) ma van a kisfiamnak is :)

    VálaszTörlés
  3. Boldog Szülinapot!:) Az AFPnél csak 1 kémcső vért vesznek le,nem vészes.

    VálaszTörlés