2011. július 18., hétfő

Úristen, pozitív????

A nemvárt előtt (hát, ez is egy olyan kifejezés, amit csak a sokat olvasó, jólértesült kismamák és kismama-jelöltek ismernek) 3 nappal már nem bírtam, vettem 5 db (!) tesztet, biztos ami biztos alapon. Több félét, nehogy a minőség menjen a mennyiség rovására, 400 Ft és 2000 Ft között mozgott az áruk, úgyhogy kisebb vagyont hagytam a gyógyszertárban.
Délután hazaértem, természetesen nem bírtam ki, hogy ne próbáljak rá egyre. A controll csík azonnal rám vigyorgott, a másik sehol. Pár perc múlva, ha a fény felé fordítottam, mintha lett volna ott valami, de annyit csalódtam már, hogy inkább hagytam. A párom már 3 napja nem volt itthol, aznap éjjel érkezett, de reggel már ment is tovább (a vállalkozók nyugis élete már csak ilyen). Hát neki láttam egy újabb próbálkozásnak, gondoltam reggeli vizelet, új nap, új remények, hajrá.
A legdrágábbat bontottam ki, ilyet még nem használtam (Clearblue), vizeletsugaras, nem kell sokat bajlódni vele.
Szinte azonnal jelezte: terhes vagyok. Babám lesz. Ilyen nincs. Ez én vagyok? Úristen.
Felhívtam a páromat, jöjjön haza azonnal. Jött, látott, ültem a szőnyegen, szerintem fel sem fogtam sem én sem ő, megölelt, puszi, szeretlek, és már el is tűnt. Én is Téged.

1 megjegyzés:

  1. Szia! Először is gratulálok neked,gondolom első csemete lesz!:) Én jelenleg második kisfiamat várom és nagyon boldog vagyok,bár őt konkrétan nem terveztük,de 2 nap késés után a teszt egyértelműen kimutatta. Nagyfiam 4 és fél éves!
    Nekem is van blogom,ha gondolod olvashatod:
    http://bovulacsalad.blogspot.com/

    VálaszTörlés