2011. október 7., péntek

26. hét; www.pindurpandurbizomanyi.hu


Nem vagyok egy éjjel-nappal blogíró, gondolom ez eléggé nyilvánvaló. Már napok óta készülök megfogalmazni azt a sok-sok új gondolatot, érzelmet, félelmet, kérdést és kételyt, amelyek nap mint nap megszületnek bennem. Már nagyon várom, hogy a 30. héten legyek. Szükségem van ezekre a mérföldkövekre. Ilyen volt a 12., a 15., a 20., és a 25. hét.
Nagyon gyorsan elillant ez a 6 hónap. Mikor május 3.-án megjelent a két csík a terhességi teszten, csak elképzelni tudtam, hogy mi vár rám a következő hónapokban, de olyannyira különleges és megfogalmazhatatlan érzések születtek bennem, amelyekről halvány fogalmam sem volt.
Jelenleg ismét az extra mennyiségű folyadék kötelezően előírt elfogyasztásával küzdök nap mint nap. Ez kell ahhoz, hogy a hólyaghurutom ne újuljon ki, és továbbra is megússzam antibiotikum nélkül. Tőzegáfonya kapszula és kamilla tea, valamint sok-sok szénsavmentes ásványvíz a gyógyír erre. A cickafark teát teljesen kiiktattam, nekem nem hatott.
A picurka - aki 1 héttel előttem jár, már ami a méreteit illeti - szerencsére nagyon aktív, édesen reagál ha a kezemet a pocakomra teszem - simogatni nem szoktam, azt olvastam, nem javasolt.
Majdnem minden nap olvasok neki mesét, és van egy jól begyakorolt mondókánk, amit szintén minden nap elmondok neki - titkon bízva abban, hogy ha majd megszületik - amit már nagyon várok -, és hisztizni fog, sikerül majd megnyugtatni a pocakban megismert ritmusokkal, mondókákkal, zenével.
Nem lehet elég korán kezdeni...
A köldököm menthetetlenül ki fog dudorodni, nincs mese. Már elindult, és valószínűleg meg sem áll, míg teljesen szem elé nem kerül. Már kezdem megszokni a tudatot, pedig kifejezetten irtóztam eddig a gondolatától is, mint ahogy attól is, hogy ismerős-ismeretlen megállíthatatlan kényszert érez arra nap mint nap, hogy kifejezze véleményét a pocakom méretére, formájára, állására vonatkozóan.
Minél többen, miné többféleképpen látnak, annál biztosabb vagyok benne, hogy egyikőjük véleménye sem érdekel. Egy napon belül két különböző ismeretlen ismerős fejtette ki, homlokegyenest ellenkező véleményét: az egyikőjük szerint kifejezetten kicsi a hasam, tuti a túlhordás - már nem mintha lenne összefüggés, de mindegy. Míg a másik hölgy - mert nyilván nem férfiak veszik a bátorságot - úgy gondolta pár óra múlva, hogy óóóóóriási lesz a hasam a végére, meg a gyerek is, és amúgy is karikás a szemem.
Na, én ahelyett, hogy ezekkel a véleményekkel foglalkoznék, mint eddigi életem során mindig, enerigiát nem kímélve megpróbálom a lehető leghasznosabban eltölteni az időmet. A családi vállalkozáson kívül fontos szerepet játszik a saját projektem, ami egy internetes bizományi, webáruház. Pindúr Pandúr Bizományi és Webáruház, amellyel nem elsősorban profitorientált céllal foglalkozom, sokkal inkább egy olyan weboldal létrehozása volt a célom, amelyen nem csak a használt baba-mama holmikat lehet értékesíteni és potom pénzért megvásárolni használt és új termékeket, hanem érdekességeket, újdonságokat, cikkeket lehet rajta olvasni, eszmét cserélni, információkat megosztani. www.pindurpandurbizomanyi.hu - remélem hamarosan tényleg igaz lesz rá a szlogen: Több, mint egy webáruház!
Bár még gyerekcipőben jár a dolog - szó szerint :-), de nagyon igyekszem
Ja, arról még talán nem írtam, hogy voltam 4D uh-n, még a 22. héten, töltök föl egy képet is Zalánról. Szerintem gyönyörű, dehát hogy is gondolhatnám másképp :-)

1 megjegyzés: